Selam anneler ve anne adayları. Gebelik boyunca geceler uykum kaçtığında doğum hikayelerini okuyordum, hoşuma gidiyor ve çok şey öğreniyordum. Doğurduktan sonra ben de yazmağı pilanlamıştım.
Benim yaşım 42, geçen sene ikiz hamileiğim oldu ama maalasef yatrım kaldı. Çok içim yandı, ama elden ne gelir? Aborttan sonra rahim yapışıklığm oldu, 8 ay sonra adet görmeyince anladım. Histeroskopi ile bu sorunu çözdük, sonrakı ay hamile kaldım. Rabbimin lütfü ve marhemeti ile, rahat gebelik geçirdim, aşermek, mide bulantısı hiç olmadı.
39 haftamız bitince, bu gün sezaryanla yavruma kavuştum. 10:45 de canım oğlumu çıkatdılar. Çok şükürler her şey yolunda, ağrı var tabi ama o tatlı şeyin varlığı unutturuyor her şeyi.
Rabbim isteyen her kese nasib elesin, bu güzel duyğuyu isteyen her kadına yaşatsın.
Rabbim aklı, fiziği düzgün bebekler versin her kese.
Allahıma sonsuz şükürler olsun!