Mrymylmz 6+2 gec döllenme yasıyorum doktor üzüm gebeliği denilen şey o yüzden kürtajla almamız lazım dedi yasayanınız varmı bilgisi olanınız
cagla24 Mrymylmz üzüm gebeliği yani mol gebelik. Bebek değil de içi sıvı dolu üzüm gibi keseler oluşuyor o yüzden üzüm gebeliği deniliyor diye biliyorum kürtaj oldunuz mu?
Misssimsek Mrymylmz geçmiş olsun canım. Rabbim.bir daha göstermesin inşallah. Sağlıklı gebeliklerin olsun