Ev içinde gereksiz bence mümkünse 40 gün misafir kabul etmeyin ne gerek var hemen gelecekler bide süsleme mi düşüneceksiniz o halde. 40 mevlid-i yaparsınız o zaman süsleme olur anlarim ama ne hastane için ne de ev için ben bisey yapmayı düşünmüyorum kapı süsü alicam ışıklı daha sonra da odada gece lambası olarak kullanmak için bide hastane de lokum ve ya çikolata koyarım kenara yeter 😂 😂