Kızlar merhaba dün gece acile başka bir rahatsızlığımdan dolayı gittim ordan kadın doğum acilinede gözüktüm karnıma arada şiddetli olmak üzere sürekli bir kasık ağrısı oluyordu bebeğin kalp atışlarına bakalım ultrasonla bakalım dedi baltı kesen oluşmuş ama bebek yok oluşumunu göremiyorum vajinal ultrasonla kadın doğum bir baksın dedi benim yetkim yok hiç kadın doğuma gittinmi dedi gitmedim dedim daha önceden gitmiştim bir kere o zaman çok yeniydim 303 çıkmıştı betam yeni olduğu için ne kese ne bebek yoktu sonra tekrar gittim kan verdim 1302 çıktı 3-4 gün sonra şimdi ise 6+4 üm dün gece gittiğimdede 6+3 tüm bebeğimin gözükmemesi normalmi hiç böyle birşey yaşayan oldumu çarşamba günü doktora gideceğim fakat napıcamı şaşırdım aceba bende bir anormallik falan mı var boş gebelik vs olmasından korkuyorum