Merhaba hanımlar sizler yürüyüş yapmaya ne zaman başladınız yani hareket etmeye diye sorayım ben tüp bebekle hamile kaldım ve düşük riskine karşı ilk üç ay yattım sürekli ve progesteron iğne vurundum hergun şimdi geçti çok şükür bı sıkıntımız yok :) 6 aylık olduk genelde normal doğum istiyorsan devamlı hareket halinde olmalısın diyorlar sizler exrta bı hareket ettiniz mi yürüyüş , secde pozisyonu haricinde önerilere açığım