ZeynepOzen Merhabalar Gebeliğin 11+4 günündeyim Çok şiddetli baş ağrılarım oluyor gün aşırı Sizde aynı durumu yaşayanlar var mı hangi ilaçları alıyorsunuz?
Zeykem ZeynepOzen bende 18. Haftadayım 12-13 den beri cekıyorum doktor parol ıcebılırsın dedı ama ben dırenıyorum
eeesramurattt ZeynepOzen benim migrenim var geçen gece dr gittik iğne yaptırmak zorunda kaldım baş ağrısı devam eder yine ağrırsa günde bir tane parol al kendi dr danış bence o da sana yardımcı olacaktır
Seymavrl ZeynepOzen mrb canım bende 11+3 üm ve çok şiddetli geçmeyen baş ağrılarım var hormonlardan dolayı oluyor doktorum bana parol verdi çok şiddetli olmadığı sürece kullanmıyorum
Aysun2834 ZeynepOzen bendede geçen haftadan beri ara ara ağrı başladı ilaç kullanma taraftarı olmadığım için ılık suyla duş alıyorum yada buz koyuyorum rahatlatıyor
ZeynepOzen Zeykem bende direniyorum zaten migreni olan biriyim ama o kadar şiddetli ki bazen içsem mi ilaç diyorum doktorumla tekrar konuşacağım
MervemitYldrm Aynen o haftalarda çok oluyor baş ağrısı kızlar sonra geçiyor merak etmeyin bana da doktor Parol dedi ama ben direnip icmemistim şimdi 21+3 deyiz 20.hf kadar olmuştu baş ağrım sonra geçti 😊
Zeykem ZeynepOzen bana soyledı ben doktoruma cok guvenırım parol minoset ıcebılırsın ama plus falan yazmasın normal olanı olsun dedı bıde hatta 45 dakıka arayla ıkıncısını ıcebılırsın dedı sok oldum bebege ugramıyormus
ZeynepOzen Peki arkadaşlar bişey daha soracağım 🙈arkadaşım minamix diye bir ilaç kullanıyor çok faydasını görmüş kullananınız var mı😃
Madrapella 24+1im hala baş ağrılarım geçmedi dayanılcak gibi değil istemeyerekte olsa minoset kullanıyotum hatta doktorum günde iki tane bile içebilirsin diyor hiçbir zararı yok ben söyluyorum iç bana güwen diyor bende içiyorum
Gulshblt ZeynepOzen Oyyy hemde ne ağrı öyle böyle değil şiddeti 27. Haftadayım son 3.trimesterde daha çok oluyormş