Nese_krc ben Atıl Yüksel’e gittim, çok çok memnun kaldım. 1300 TL ödedik. Yaklaşık yarım saat sürüyor muayene. Tüm muayenenin videosunu, 4 boyutlu ultrason kağıdını ve değerlendirme raporunu bir dosyada size veriyor. Muhtemelen Recep Bey’de bu şekilde ilerliyordur.