Ekinn rabbim gönlüne göre versin kan sonucuna göre zaten anlaşılır ilk etapta doktor bile öyle korkuttu ki beni boş gebelik bilmem ne hiç bişey Yoktu gündüz hastaneye gidip akşam bitti ağlayarak evime döndüm devlet hastanesine gitmiştim allah düşürmesin cidden zor bizler çok stres yapıyoruz doktorlar da böyle olunca kötü etkileniyoruz acele etme sadece benden tavsiye kan sonucunu al kese görünmüyor kalp atışı ne zaman falan bekle bir süre öyle git kalp atışını dinlemek bile bebeğe zarar veriyor diyor doktorlar bizler maalesef merak ve acele edince böyle sonuçlar oluyor :) bizler de haklıyız ama yaşayınca insan keşke diyebiliyor 🙏🏼🙏🏼 SOnuçlarını alınca yaz bize de