ilknur_ Kızlar cuma günü doktora gittim bana polikistik olduğumu söyledi benden rahim filmi felan istedi polikistik çok mu engel gebeliğe ?
Asli1453 ilknur_ hayır degil bende vardı doktorlar normal yolla cocugun olmaz dediler hatta eşimde sperm sayısı düşüktü ama tedavisiz bir şekilde hamile kaldım 17 haftalık hamileyim çok şükür Rabbim istedikten sonra hiçbişey engel degil
Rainhn ilknur_ evde plates yuruyus bandı kullanarak düzene koyun adetinizi ovulusyon testinden alın onu takip ederek dogru yumurtlama günlerinizi o zaman tuttursunuz insallah sadece biraz daha özenli planli olmanız gerekiyor
Ebru-isil Yok canım engel değil.Bende de vardı ben Bebek düşünmeden önce adetlerim düzene girsin diye soğan kürü yapmıştım. Çocuk düşününce ilk denemede oldu.
Ebru-isil ilknur_ ben de tam olarak etti mi bilmiyorum bebek konusunda ama adetleri düzene sokmuştu.Zaten hamile kalırsan polisliktik sorunu da ortadan kalkmış oluyor. Soğan kürünün faydasını gören tanıdıklarım çok ama.