Kızlar 35 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolünde 10 gün geriden geliyormuş dikkat etmemi söyledi ve nstye girmemi söyledi sancılarım 57 lere çıktı baska hastaneye sevk verdiler Sancımın durdurulması icin basına gelen varmı haftamı doldurmadan dogurmaktan korkuyorum 🤦🏻♀️