Gulcee Kızlar gebzede oturuyorum. iyibir doktor ve hastane tabsiyesi istiyorum yakıncevrelerde.şuanki doktor ve hastanesinden Memnun olanlar kimler?
Semabahri seymen gebzede ki olan yüzyıl mi yoksa Pendikte olan mı acaba bende gebzedeyim oraya gitmeyi dusunuyorum da 😊
Duyguu Gebzede otruyorum bende canim 😊 yuzyul akin ve koray bey medikal da amanullah bey kimakdada müge hanim var iyi doktorlar merkeze gtme ama sakin 😊
Sultan67 Bayramoglundaki hospital park gerçekten çok iyi nerdeyse gebzedeki ve darıcadaki devlet özel her hastaneyi denedim ama en son ordan memnun kaldim
Gulcee Ben 5.haftadayım konak angittil kamil beye hiç ısınamadık moral bozuyor resmen. İstanbuldan mı iyi bir hastane baksam dedim karar vermedim. Pendik wm medical park nasıl?
Hfzanne Bende pendik yüzyıla gidiyorum ilk doğumumuda orda yapmıştım memnundum şimdi yine oraya gidiyorum ulaşım olarakda kolay buluyorum doğum fiyatlarıda araştırdığım diğer hastanelere göre daha makul 🙂
OglusumuBeklerken Pendik yüzyıl Hale Kayıran cok sıcak cok iyi bi doktor cok memnunum😊 arkadasimin tavsiyesiyle gitmistim bende iyiki gitmisim diyorum😇 okadar yogunluguna dogum muayne kosturmasina ragmen bikere olsun yuzunun asık oldugunu ters oldugunu gormedim
Deniz2961 Sultan67 yenmi tasndn orya sen o hastanede dokte ihmalinddn cck oldu de artik eski seyi yok yano tabi sn dktrndn mennsan bilemem
Hfzanne Ozlemmmmm renkli ultrasonumu diyorsun canım 18-24 hafta arası yapılan? Eğer oysa bende daha yaptırmadım ama fiyatını sormuştum 350 liraymış
Aliahlas Gebze medical park hastanesine ahmet rıza beye gidiyorum cok memnunum siz sormadan herşeyi en ince ayrıntısına kadar açıklıyor tavsiye ederim 😊
Elifozen Gebze medical park amanullah Çağatay bey herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor çok çok memnunum tavsiye ederim👍😊