Cindyanne Kızlar 8 haftalık gebeyim tüp bebek tedavisiyle doktora gittim kese var bebek yok dedi çok baktı ama yok Perşembe gel tekrar bakalım inşallah görünür dedi görünmese su hamileliliğmiş kürtaj😭😭😭😭başına gelen var mı
Eva41 Cindyanne canım bende tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım benim hata ikizdi sonra kontrole gittim bana tek kese olduğunu bebeğin olmadığını söyledi kese 21 mm ulaşmıştı biri zaten gitmişti o gün çok ağladım kendi doktoruma gittim 7+1 de hem bebeğimi hem keseyi hemde kalp atışını dinledim başka doktora da görün derim :)
Kbraelif_15 Cindyanne Şuan bende aynı durumdayım normal yolla hamile kaldım ama kese ver içinde bebek görünmüyor dendi geçen hafta salı tmiştim en son o zaman 6+2 haftalıktık 10 gün sonrasına tekrar çağırdı perşembe günü gidicem ve neyle karşılaşırım bilmiyorum 😔
Cindyanne Eva41 ya sizin adınıza çok sevindim bende biraz bekleyip tam 9. Haftaya gireyim öyle gideyim dedim başka doktora herkes 8 9 kesin diyor
Cindyanne Kbraelif_15 inşallah görünür bebeğin ama seni çağırdıkları tarih benim şu an içinde olduğum tarih bide alltan ultrason da yaptı orda bakınca kesin görünürmüş ama görünmedi