Merhaba sevgilii anneler,
Hamileliğimin 6. haftasındayım ve idrar yolu enfeksiyonum çıktı doktorum 5 günlük antibiyotik tedavisi uygulamayabaşlıycak.. Bu şekilde kullanan sonrasında bebekde bi sıkıntı yaşayan vs varmıı?? Bilgileriniz benim için çok önemlii.. Şimdidenn teşekkür ederimmm 💕💕