Ozge_g Kızla merhaba programa göre 7+2 görünüyor hamileliğim kese var. Bebekde göründü bugun. Ama kalp atışı duyulmadı ultrasona göre 5+6 günlük galiba. Haftaya kalp atısı duyulmazsa sağlıksız olabilir dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı ? 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hll3840mhmt Ozge_g geç döllenme olabilir canım vajinal ultrasonla baktı mi? Kalp atılı 8-9 haftaya kadar duyurabilirmiş sanırım dua et bol bol
Cindyanne Ozge_g bende 8 haftalığım aynı durumdayım 9. Haftayı bekliyorum 😭😭😭😭 kesinlik için yoksa boş gebelik
Ozge_g Hll3840mhmt bu kadar farkla geç döllenme olabilir mi acaba bebekde var kesede var kalp. Bebek görünürmü 5+6 da
Hll3840mhmt Ozge_g hiç belli olmaz canım şimdi halil bişey de demek istemem vajinal ultrasonla baksaydı daha net bişey derdi aslında bnde 6+3 te gitmiştim sanırım normalle göründü küçük dendi , 10 gün sonrada vajinalle göründü kalp atışı da o şekilde dinlendi
Kkaya0153 Ozge_g normal şartlarda görülür benim dr.um 5+5 den itibaren görüyormuş ben de tam 6 hafta da gittim gördü kalp atışını hemde karından yapilan ultrasonla, ama bazı ultrason cihazlarının çözünürlüğüyle de alakalı birşey tam 7 hafta olmasını bekle
Cindyanne Ozge_g okudum üstte yazmışsın bakılmış ama daha endişelenmek içine erken senin hafta daha 5 zaten sura yani ruh bebeğe 40. Günde veriliyor bide bazen bi hafta geri gelişiyor bebek korkma şimdiden kendine stres yapma
Ozge_g [silindi] sadece 2 kere baktırdım bikere 96 4 gün sonrada 770 lerde çıkmıştımbirdaha da baktırmadım
Nrylyl Ozge_g canim şimdi geldim drdan 6+2 yim daha keseyi göremedi gec döllenmeden dolayı haftaya gel dedi 5+2 yse daha cok erken kalp atışı daha daha erken 9 haftaliga kadar bekle canim takma kafana hayirlisiyla hersey yolunda olur inşallah
Ozge_g Hll3840mhmt vajinal baktı 5+6 dedi ultrasona göre bebek göründü ama çok küçük dedi kalp atışı duyamyrm dedi
simsekkiz8 Ozge_g korkma canim bendede 8 haftalik duyuldu simdi oglumla 32 haftaligiz cok sukur🤲🏻🤲🏻 Sizde boyle olucaksiniz korkma