Karyakal Kizlar bugun catlatma ignesinin 14. Gunu usten asagi dogru test yaptim erken gebelik testinde hic bise cikmadi sonra beyaz testi sonra pembe testi yaptim beyaz be pembede cikti sizce var mi kafam cok karisti https://i.hizliresim.com/mRrEnP.jpg
Karyakal Karyakal buda gun gun olan diger testlerim https://i.hizliresim.com/dMWXRr.jpg kafami karistiran erken geblik testinde daha koyu cikmasi gerekirken tek cizgi cikti kafam cok karisti
Aysegulum27_ Karyakal 14 gün geçmiş zaten gidip kan versene kendine işkence çektiriyorsun.ben olsam hemen kan bi verirdim belki geç döllenme
Karyakal Ebe4343 benim de kafami o erken gebelik testinde niye cikmadi kaset teste cikiyor erken gebelikde cikmadi onu merak ettim
Ebe4343 Karyakal testle alakalı sorun olabilir dediğim gibi gebelik yoksa asla silik bile çıkmaz direk tek çizgi çıkıyor
Zhrnz Karyakal silikde olsa var gibi gorunuyo cnm.insallah kandada net belli olur Rabbim gonlune.gore versin 🙌🤗
Karyakal Prens_annesiyim insallah insallah 1 tane dusugum var bu sefer saglikli olur insallah 🙏 dua edin lutfen ❤