Kızlar merhaba. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum😔 hamile kaldığım günden bu yana eşime takmış vaziyetteyim. Hiç bir hareketini samimi bulmuyor ve zaman zaman da bana karşı olan davranışlarını sert buluyorum. İkimizinde ikinci evliliği benim ilk çocuğum olacak onun ikitane evladı var. Ona karşı doluydum ama hiçbir zaman ona belli etmedim sadece ufak ufak dokundurmalarım. Ses tonuma dikkat ederim ve saygısızca konuşmam asla. Bundan bir hafta önce çok alakasız bir zamanda çok gereksiz bir şekilde bana bağırdı. Bende ona dolu olduğum için kendimi bir türlü toparlayamıyorum. Abartıyormuşum gibime geliyor ama sonrasını düşündüğümde öyle olmadığını görüyorum. Anlayışlı davranmaya çalışıyorum.İster istemez bir maddi sıkıntının içine düştük bende çalışıyorum ama ek iş yapmaya başladı eşim. Anladğım kadarıyla eski eş maddi anlamda sıkıştırmalar yapıyor. O da stresli onuda anlıyorum fakat o böyle davranmasını gerektirmez diye düşünüyorum. Çünkü ben böyle yapmıyorum. Siz ne düşünürsünüz?