17+1 olduk çok şükür. Geceleri resmen belim tutuluyor ayağımın üstüne basamıyorum. Topallayarak gidiyorum lavaboya. Ağrılar beni mahvediyor 😔 belim karnım bacaklarım ağrıyor... bugün doktora gitcem ama herkes hamilelikte normal diyor. Sizde de durum aynı mı??