ATLASSSSS benim de geçen hafta aynısı oldu. Açlık 85, 1.saat 190, 2.saat 120 civarıydı. Şimdilik yönlendirme yapmayalım evde kendin ölç 1 hafta sonra mail atarsin dediler bugün yolladim harika aynı şekilde devam diye cevap vermişler. Aynı durumdayız ve hamileliğimizin sonuna kadar dikkatli olmamız gerekiyor malesef. Dikkat ettikçe bir sıkıntı yok ki ben hiç tatlı yemedim de değil yediğim de oldu ama değerlerim iyi. Anladığım kadarıyla ölçülü yedikten sonra vucudum az biraz tatlıyı tolere ediyor fazlaya hicbir zaman kaçmamak lazım. Çok şükür tatliyla da aram yok zaten.