Kizlar mrb benim beta degerim hep yukseliste.. 10.500 oldu ama karindan kese gorunmedi biraZdan dra gidicem alttan bakicak..
boyle bi degerde karindan goremediginiz hic oldumu?
dis gebelik de degil gibi diyor doktorum,
kanamam agrimda yok..
cok saskiniz, ne yapcagimizi bilemedik
ignede veremem hep yukseliste diyo simdi vajinal bakcak dua edinde hayirla neticelensin..😫😫😓😓