Selam Kızlar,ben 16 haftalık hamileyim,trioid ve yüksek tansiyondan rahatsızlığım va.Geçenlerde yüksek tansiyon için forum açmıştım,şimdidə bir sorum olacak,ben normal doğum istiyorum,doktorum yapamazsın,kendine yada bebeye zarar ola bilir diyo.Sezeryanla anca ola bilirmiş miniyim😔Benim gibi olubda normal doğum eden kimse varmı aramızda?İlk gebeliyimde boş kese diye kayb etdim bebeyimi,şimdi 2nci gebeliyim çok endişeliyim.