Arkadaşlar selamlar.
öncelikle geçen hafta salı günü 5+2 iken keseyi gördük çok şükür bu haftasonu cumartesi tekrardan gideceğiz bebek ve kalp atışı için ancak cumadan beri progestan 200lük günde 3 adet vajinal yol ile kullanıyorum çünkü gebeliğin başında progesteron hormonum 30 lardaydı geçen hafta doktorum istediğinde 16.6 çıktı hemen ilaca başladık. Allaha çok şükür kesenin yeri vs çok iyi, düşük tehlikem kanamam yok. Beta hcg değerim gayet normal artış gösteriyor. Benim gibi kullananlar var mı bu ilacı fikir olması amacıyla desteklerinizi rica ederim biraz telaş yaptım sanırım.