ZeynepAksoy 37+4 olduk , sormak istediğim şey nisan denilen sey pembe kahve ve kirmizimidir net olarak ?
ZeynepAksoy Yildizim peki onun nisan oldugunu nasil anladiniz acaba , sanci felanmi olmustu . Ben yeşile dönük nisan sayilirmi acaba , kisiden kisiye degisiyor herlde .
Yildizim ZeynepAksoy Anlarsın korkma hiç. Sarı sümüksü yoğun bir akıntı idi. Çok özür dileyerek avuç için kadar vardı. Yeşil olarak bilmiyorum açıkçası. O su sızıntısı olabilir