İkili test zamanını kaçırdım, ben 16. Haftada öğrendim hamileliğimi, üste regl gördüğüm için. Direk nifty test yaptırdım. Genox lab. 2500 tl yapıldı. Başka yerlerden 4.000 tl fiyat almıştım. Bu lab. Nifty testi türkiyeye getiren olduğu için fiyat daha uygundu. Aralıkta oldum. Zamlanmışmıdır bilemiyorum tabii.