Ben 10 hafta 5 günlük hamileyim dışarda yediğin yemekten mikrop kaptıgım için bagırsak iltihaplanması oldum bu ölümcül olablirmiiş ilerlediğinde bunun için antibiyotik kullanmak zorundayım ama hamile olduğum için kullanmam bebege zarar vericek kullanmasam başka zarar başına gelen duyan varmı ben bu hastalıktan nasıl kurtulucam