Valsss birde bana sor yani . Eşim asker benim hamileligimde başta çok ağır di . Biraz da yalnız kalamam ben evde korkarım yani . O zamanlarda daha çok sıkıntı yasiordm sonra annemin yanına geldim yine kabus rüya hepsi aşırı vardı ama şimdi hafifledi gecio merak etme ben aşırı uykuyu seven birisiyim bende çok özledim hamilelikten önceki uykumu ama dediğim gibi şimdi hafifledi yine uyuyabiliprm mesela 12 uyuyorum sabah 7 de uykum kanmış oluyo bir daha uyuyamiorm gece de 2 yada 3 defa uyaniyorum şimdilik