merve6106
Hayır bir dönem vardı sonra geçti diye önemsemedim. Her gün bir yerim ağrıyor, Ağrı birkaç gün kalıyor sonra geçiyor zaten. Bazen dişim, bazen belim, bazen kalçam...Vücut müthiş bir değişim yaşıyor o yüzden normal geliyor. Ama yürümeyi engelleyecek derecede bir durum varsa bence sormalısınız