Kızlar nasılınızın çok şükür rabbime 28 haftamıza geldik dün akşam aniden sol.kasigima bıçak saplanır gbi oldu ara ara devam etti normal durum mi acaba bilemedim bebeğimin hareketleri iyi çok şükür burada eski postlarda okudum sol.kasil batmasi iyi değil kanala giriyor bebek falan yazmislar korktum cuma kontrolum var