Benimde normalde adet düzensizliğim hiç yoktur bırak gününü saati bile şaşmaz ☺️ Derken saatini geçince bende merak başladı dayanamayıp iş çıkışı test alıp eve gittim ve hamileyim 🙏🏻 Akşamda hastaneye gidip kan verdim beta 460 larda çıkmıştı çok şükür 🙏🏻 şimdi 33 haftalık olduk 🙏🏻💕