Gunaydin kizlar.. Ben her gun kafeini azaltilmis 1 kupa nescafe mutlaka iciyorum .. cay yok yurt disinda yasadigim icin zaten ortadan kalkti. Tek basina icilmiyor. Bide Arada yemeklerde haftada bir bir yada 2 adet cola zero iciyorum ... vallla rahatlatiyorrr .. normalde kola icen biri degilim ancak hamileligimde inanilmaz derecede rahatlatiyor..😘