Fatos_aslan22 Kızlaaaaar beklenen gün geldi çattı yarın sabah 8 de sezeryanım var . Çok korkuyorum çok heycanlıyım çok evham yapıyorumm gerçekten birden fazla duyguyu yaşıyorum şuan deneyimli olan annelerimz yardımcı olabilirmi 😍🐣🥰
Prens_annesiyim Fatos_aslan22 Rbidrmz rabbim hayırlısı ile kucağınıza almaya nasip etsin darısı bizlere olsun inşallah ☺️
Esenidil92 Fatos_aslan22 39 haftalik oldum bnde umarim yarn sezaryanmi normal mi ogrenirim buhafta icinde kavusurum sizin gibi bebeime simdiden gozunuz aydin rabbim saglik versin minikleree umarim hersey yolunda gecer🙏🏽
YYR19 Fatos_aslan22 ilk oğlumu 40+1 de spinal sezeryan ile kucagıma aldım şimdi ikinci ogluma 35 haftalık hamileyim nisan 1 2 gibi sezeryan ile doğum yapacağım korkma inanın öyle agrılı sancılı bir durum yok. uyusuklugunuz geçince yavas yavas yürümeye özen gösterin yatmak toparlanmanızı geciktirir. ben uyusuklugum gecer gecmez yürüdüm birde bol Nescafe zaten doktorunuz söyler buda spinalde olabilecek baş agrısının olmaması için saglıkla kucagınıza alın inşallah ♥️
Mgtl Fatos_aslan22 MașALLAH 🥰 Ay ne güzel ben normal doğum bekliyorum onda da ne zaman geleceği belli değil sezeryan da ne güzel valla 😂 ayy 24 saatten bile az zaman kalmış 🤭 İkinizde sağlıklı olursunuz inșALLAH 🥰
Rbidrmz Fatos_aslan22 Hemde çok iyi anlıyorum arkadaşım 👍❤ Sağlıkla sihatle kucağımıza alırız inşallah 💙
Fatos_aslan22 isimsizbebek bende spinal olucam kısmetse canım 🙏🏻 Nasıl geçti süreç ? Sorun yaşadınmı çok ?
isimsizbebek Fatos_aslan22 çok güzel geçti hiçbir sorun yaşamadım hatta iyi ki sezaryen olmuşum diyorum
Fatos_aslan22 Rbidrmz ayy hadi hayrlısı bende hemşireyim 1 buçuk yıl çalıştm orada hepsi arkadaşım kadın doğum katındakiler hepside çok iyidr merak etme gül gibi bakarlar sana 😍🥰🥰🥰
Rbidrmz Fatos_aslan22 inşallah canım ya çok korkuyorum spinalden memnun kalmayan varmı yani ilk hamileliğim ve çok korkuyorum felç falan kalmada anestezi uzmanı çok iyi anlattı ama 🤔