SnmTt Ben de 32. haftada çalışabilir raporumu almıştım. Doktorum ben yoruldum dediğin an seni izne ayırırız demişti. Bu konuda oldukça destekleyici davranıyorlar, herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız, yasal hakkınızı kullanıyorsunuz ne de olsa. Ben 37’ye kadar çalışma niyetindeydim ama bazı ufak sorunlar nedeniyle izne ayrılıp istirahat etmemin daha uygun olacağına karar verdik, 35 olduğumda ayrıldım.