Kızlar merhaba bende Mayıs sonu Haziran başı tam belli değil anne adayıyım, sata göre 26+1 haftaligim doktorun ultrasinuna göre 27 hafta ve haftaya iğne yapalım dedi yatış yapmalıyız 350 TL dedi devlette mi yaptırsam sizden yaptıran oldu mu? Nasıl işliyor süreç illa yapılmalı mı bu arada 3 gün önce yapılan indireckt coombs testim negatif, doktor belki gerek yok belki var dedi hicbisey anlamadım, lütfen başına gelenler anlatımı ben 0(-) eşim 0(+) ve 3 gebeliğim ilk iki çocuğum babanin kainindan ve iğne vurulmuştum doğumdan sonra hemen ama ilk 2 gebeliğim de 28 haftada hiç iğne olmadım