Hayriyeee ben Fatma Hocaya gidiyorum genel anlamda memnunum ilgili bir doktor,sizin soru sormanıza gerek kalmadan her seyi açıklıyor .
Muayene ücreti 95 tl.
Normal dogum :2000 tl
Sezaryan Doğum:2500 tl .
Onun dısında sibel hocayı ,züleyha hocayı öven de var.
Beni rahatsız eden şeyler normal dogum olacaksa önce kendi odanıza değil sancı odasına gidiyorsunuz bir bayan yakınınızla,dogumdan sonra odanıza gciyorsunuz sancı odalar tek kişilik ama yan odalarda acı cekenlerin sesi net duyuluyormus.
Onun dısında eşimiz eğer durum müsaitse doguma girebiliyor buna üzülmüştüm eşimi istiyordum yanımda ,nasip:)