Merhabalar. 10 hafta 5 günlük hamileyim . Doktorum ikili tarama testi hakkında bilgi verdi fakat cevremde yaptirmamam konusunda çok fazla yorum aldım . Ne yapmam gerektiği konusunda hiç bir fikrim yok . Kafam çok karışık . Tecrübeli anne adayları ve benim gibi düşünen hamile arkadaşlarımız için yardımcı olur musunuz ?