Zebercet Kızlar inşallah haziranda doğum yapıcam bebegime birseyler almaya başladım ama yaz bebeği olcagı için nelere ihtiyac duyar uzun kollu zıbına gerek varmı? Birkaç parca 0-3aylık yzun kollu takım aldım ama artık 3-6 almak daha mantıklı geliyor sizce?
Aysema Zebercet Merhaba. Bizde haziran bebegi olacagiz insallah. Uzun kollu zibin bes tane falan alicam ben ilk zamanlar cok usuyolarmis. Sonrasi isin ikili takimlardan almayi dusundum. Cevremdeki tum anneler ikili takimlari bol al cok kusuyor altini pisliyor degis kurut cok uzun suruyor dedi. Ben en azindan 3 aylik 10 takim alicam sanirim. Yasadiginiz sehirde onemli tabi. Istanbuldayiz biz ve buranin havasi zaten cok nemli.
Elifdemir_ Zebercet benimde haziran ortası doğumum 10 tane falan uzun kollu zıbın aldım yenidoğan, hastane çıkış iki tanede yarım kollu şort şeklinde tulum kilosuna birde hava şartlarına göre ihtiyaç oldukça alırım diye düşünüyorum :)
Melisabkc Kızlar bişey dicem bende Haziran 15inden sonra doğum yapcam Allah izin verirse . Yalnız bana şu 0-3 ay kıyafetleri çok küçük geliyor yazın giymesi için 3-6 aylar daha iyi değilmi Sizcede ya ?
Aysema Melisabkc Bize kucuk geliyorlar :) ama 6 ayliklar cok buyuk olur. Arkdaslarimin bebekleri hep 0_3 aylik giydiler ilk zamanlar ki aralarinda kilolu bebislerde vardi