Brcnysf canım karnının üzerine yatma sakın. Yan yat öyle vursun. Yapan hemşire yan yataraken yapamıyorsa başkası yapsın. Ben 16 haftadan itibaren yatmayı bıraktım. Bir hemşire bana yüzüstü yatın vuramam diyor ısrarla.bende yatamam hamileyim dedim. Birşey olmaz diyor. Sanki olsa vebalini o verecek. Asm de benim gözümün tuttuğu bir hemşire var iyi yapıyor bende hep ona yaptırıyorum.