Aykal Pazartesi kan verdim değerim 69 du cuma tekrar verdim cuma verdim bugün aldım değerin sıfır dedi kanama yok değer sıfır nasıl iş anlamadım 😕
nilly Aykal bazen öyle olur canım doktorun ne dedi. Keseyi görmeden kesin hamilesin diyemeyiz. Kimyasal gebeliklerde mesela o değer bi düşer bi yükselir düzensiz olur. Sonuçta canlı sağlıklı bi bebek oluşumu yoksa vücut kendi kendine sonlandirabilir de.
1994ozg Aykal sağlık ocağı testlerine güvenmiyorum bende hamilelik yok çıkardı onlar yuzunden riskli bi ilaç kullandım 3 4 gün ayrıca tiroidimde çıktı sonra baktık ki ikiside yanlış.
Aykal nilly henüz doktora gitmedim sağlık ocağında değerlerimi ölçtürüyordum bugün alıp gidecektim. Biliyorum önceki gebeliğim kimyasaldı ama değerler sıfırlanınca kanamam başlamıştı bunda kanama yok
Aykal Kizimmmm bende karışıklık olabileceğini düşünüyorum bazen sağlık ocağının testleri yanlış çıkabiliyor yada kendimi avutuyorum 😕
Kizimmmm Aykal tekrar edin içiniz rahatlasın. Kanamaya atılır eğer bir gebelik oluşmuşsa. Kanamam bittikten sonra sıfırlandı hep iki kaybimdaa.
Nuriay Aykal canim tibben oyle bir sey olmasi mumkun degil kurtajdan bile 3 4 hafta sonra beta anca sifirlanir yani betanin bukadar çabuk sifirlanmasi olamaz hemde sifirlanmasi icin adet olman gerek mutlaka bence karismiş korkma karişmistir yaa
Aykal Kizimmmm aynen kendi doktoruma gidicem şimdi rahat edeyim. Benimde önceki kaybımda sıfırlandı ve kanama başladı taa cuma vermiştim kan şimdiye kanamamın çoktan başlaması lazımdı
Aykal 1994ozg bende şuan kağıtlara baktım taaa ayın 19 unun testlerini vermiş ona göre konuşmuş ne varsa özelde var şimdi gidecem iki saat sonra sonuçlarım çıkacak adam akıllı bakacaklar
Aykal Papatyam2017 evet canım öğleden sonra gidicem. Aslında en başından beri kendi doktoruma gidecektim en iyi bilgiyi bana o verir
Aykal Merak edenler için yazıyorum değerim 1438 harika Yükselmiş dedi doktor 😊. Sağlık ocağındaki doktorlarda inşallah helal yiyorlardır
Aykal Nuriay karışmamış doktorun salaklığı canım eski sonuçlara göre konuşmuş kendi doktoruma gittim betam 1438 yani gayet iyi 😊
Nuriay Aykal guzel cok sevindim diyorum ya olamaz boyle bir sey tipa aykiri 😂 yani kurtaj olunca bile bu kadar hizli duşmez beta
Sevgigursoy Aykal sağlık ocağında genel talihlerime baktılar tsh çok düşük çıktı gittim Hastanede yaptırdım normal çıktı bende sağlık ocağındaki kan testime güvenmiyorum.