Ozgee11 ayyy canım burda herkesin herşey hakkında bir yorumu var o yüzden ben çok sorma taraftarı değilim çünkü insan kendini kötü hissediyor, ve öyle şeyleri özellikle paylaşma insanlarla mesela namaz kılıyorsun ama bugün kaçırdın birinin yanında bunu söyleme,abdest de öyle Allah’la senin aranda olan birşey belki rabbim affedecek seni başkalarını şahit etme yaptıklarına yapmadıklarına 😊 herkese de çok kulak asma bence kendi yolun en doğrusu 👍🏽