annee27 Benim oğlumun adı göktuğ. Yeni doğum yaptım ama isimle alakası yok inanın. Anne karnında nasılsa öyle oluyorlar 😊 benim ki açlığa hiç gelemiyordu, 2 saatte bi yemek yiyordum acıkınca durmuyordu karnımda, şuanda öyle. Acıkınca acayip sinirli oluyor. Ellerini çok oynatıyordu şimdi yine aynı, serbestliği çok seviyor.