Kızlar dün peçeteye iğne ucu kadar kan geldi hastaneye gittik ultrasyonda nstde vajinal rahim ağzı açıklığında hiçbi sıkıntı yok çok şükür kan uyuşmazlığı iğnesi 8. Haftamda olmuştum bida yaptılar 2 gün üst üste biraz fazla yoruldum ondan kan gelmiş olabilir mi yada vajinamda sivilce gibi bişey çıktıda omu sildikçe peçeteye kan geliyor çamaşırımda bişey yok çünki