çok geçmiş olsun. hamilelikte grip daha ağır geçiyo sanırım. bende bi gece acile gittim ve serum taktırdı doktorum. başka türlü atlatamazsın dedi. ilaç da veremiyo. parol sadece. bi de burun açıcı okyanus suyu önermişti o kadar. dinlenerek geçiyor. ama çok halsizlik hissederseniz serum da fayda var.