Lamia65 bende hamile olduğumu öğrenince ateşim çıktı . 38i geçtiği oldu. Hemen doktora gittim. İlaç yazdı ateşdüşürücü.hamile için uygun olanından. Nerdeyse yavaş yavaş azaldı 3-4 gün gün sonra tamamen ateşim dusdu . Ama o ilacı 2 hafta içtim kanımda soğuk algınlığı varmış. Şimdi çok şükür daha iyiyim.gelisimi durmasın diye aynı zamanda başka ilaçlarda yazdı. Şuan çok şükür herşey yolunda 7+0 olduk bitanemle🙏👼