Zeyk Feyzanurlks benimde öyle kaburgalarim ve göğüs kafesim kırılacak gibi ama poposu ve ayakları yukarda olduğu için 😬😬
Fatos38 Feyzanurlks bende ara ara öyle hissetmistim canim son haftalarda, 40+2 de normal dogurdum bence poposudur o
bgm_123 Feyzanurlks yatışta napıyorlar serum takılıyormu? Nts falan yapılıyordur bir de hastane yemekleri falan mı sadece yediriyorlar?
Feyzanurlks bgm_123 nst bakıyorlar serum takıyorlar 2 ile yattım 3 cm di daha bakmadılar yemek vermediler ama zaten katı yemekler yemek yasak