Snamp banada verdi tüp şeklinde ikiye bölüp içiyorum tadı iğrenç bide aç karnına midemi bulandırıyo hap istemediğim için çok pişmanım bitsin diye gün sayıyorum önceden hapını kullanıyodum rahattı ama bu çok zorluyo beni değerlerime bakmadan değiştirdi doktor anlamadım bende