ZeynepAlyam Kızlar yarim saat önce Wc gittim tuvaletimle birlikte kan geldi yaklaşık bi ped değişecek kadar geldi bebek hareket ediyor ama endişeleniyorum bukadar fazla gelmedi normal mi suyumu beklemelimiyim yoksa hastaneye gideyim mi 🤔
OzgeSelcuk ZeynepAlyam Hadi gözün aydın ☺️ Bence sabah her şekilde tebdir için doktoruna gidip görünmelisin max doğum için 1-2 gün söz konusu o yüzden ne seni ne de bebeğinin sağlığını düşünerek gir bi görün bence. Doktor zaten seni yönlendirecektir veya gün verecektir durum vaziyetine göre ☺️
Balimkiz ZeynepAlyam canım sabahta benim aynı şekilde geldi şuan bebeğim yanımda sancın da varsa git hastaneye
ZeynepAlyam Balimkiz daha suyum gelmedi ama nişan geldikden nekdar süre sonra doğum yaptınız bide açılmanız oldumu hemen
Demirkeser ZeynepAlyam nasıl rahat olabiliyorsunuz benim nişanım gece geldi hemen hastaneye koştum yatısım yapıldı doktorunuzla konusun çünkü illa suyunuz gelicek diye birşey yok benimde gelmedi suyumu hastanese patlattı doktorum bence gidin kafanıza göre hareket etmeyin kontrol etsinler ona göre eve gönderir yada göndermezler
arzuu3469 ZeynepAlyam yatıs yapılıo dogumu beklıyosun canım bıkac gune dogum oluyor bugun sancı da gelir
Simge_92 ZeynepAlyam dün benimde geldi canım 38im bende gitmedim hastaneye ağrım olunca gidicem. Gitsem yatış yapılcak durmadan açıklığa bakıcaklar nst çekilcek. Nişanı gelipte 1 hafta geçip daha doğum yapmayanlar var stres yapma 😉