Merhabalar bu ay adet olmadan önce hafif hafif kasıklarımda kramplar oluştu adetim 4 gün gecikti ve kanamam oldu normalde her ay 4 gün adetim olurken bu ay 2 gün oldu şüphelendim 3 gün sonra test yaptım negatif çıktı.aradan 10 gün geçmesine ragmen kasıklarımda ara ara kramplar oluyor midemde yanma, iştahsızlık, halsizlik oluyor ama uyuyamıyorum çevremdeki herkes hamile olabilecegimi o kanamanın adet kanaması degil yerleşme kanaması oldugunu söylüyorlar yarın tekrar test alcam teste çıkarmı sizce yoksa kan testimi yaptırmalıyım ?