Kızlar şuan 35+4 haftalıgız salı günü kontrol var tekrar doktor alttan muayene edicek açılmam olur dogum gerçekleşir diye biraz heyecanlıyım biraz korkuyorum bebeğime birşey olur diye 36 haftada doğum yapan sağlıklı bir şekilde kucagına alan var mı bebeğini