Uzanınca bile bebek aşağıya vuruyo sanki rahim ağzı kısmı böyle gıdıklanıyo içeriden bi sızlıyo değişik oluyo yumuşama belirtisimi acaba bu? İlk oğlumda doğuma yakın böyle oluyordu ama sebebini bilmiyorum aynı şimdide bilmiyorum ama erkenden başladı bu aynı durumu yaşayan varmı?