Selam kızlar. Son ayıma girdim bebeğime kavusmama az kaldı. Normalde de duygusal biriyim ama hamilelikte bu çok arttı her şeye aglayabiliyorum. Tabi bu ara eşim bir iş yeri açtı geç saatte geliyor haftasonu çalışıyor hiç vakit ayirmiyor aslında çok ilgili bir eş ama işi toparlamaya çalışıyor haliyle cafe işi bilirsiniz geç saatte kadar açık olur haftasonu açıktır. Ama tam da ona en çok ihtiyacım olduğu zamanda yalnız kaldım bütün gün tekim dışarı çıkmama çok karışır korkar otabuse binmemden vs. Ailem de çok uzakta gittim mi normalde kalıyordum orda şimdi ise göndermiyor ya ordayken doğum başlarsa diye haklı tabi ama ben de evde tek kalmaktan çok bunaldım sürekli oturup ağlıyorum. Bir de üstüne bu son zamanlarda olanlar TV yi acıyorum şehit haberi ağlıyorum interneti açıyorum orda da aynı yine ağlıyorumm. Bebeğime zarar vermekten çok korkuyorum bu ruhsal durumumum sizce hormanlardan mi normal mi 😓