Bizimde kan uyuşmazlığımız var şuan 33+4 teyiz her 3 ayda bir indrect cumb sanırım adı o test yapıldı (benden kan alınarak), 28.haftada da kan uyuşmazlığı iğnesi oldum. doktprunuza mutlaka hatırlatın tandevu zamanları sebebiyle biraz kaymış oluyor zamanlar olsun içinixi ferah tutun erşey güzel olucak Allahın izniyle